ΣΤΑΥΡΟΒΕΛΟΝΙΑ-CROSS STITCH-NASIA

Κυριακή 20 Μαΐου 2012

Χρόνια πολλά

    Καλημέρα σας, χρόνια πολλά στον Κώστα στην Κωνσταντίνα, στην Ελένη. Χρόνια πολλά και στο κοριτσάκι μου, που μου λείπει πολύ από την ώρα που έφυγε για το Πανεπιστήμιο. Το ήσυχο πλασματάκι, που από την ώρα που γεννήθηκε μέχρι τώρα, υπήρξε η ήρεμη δύναμη του σπιτιού μας. Καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου μωρό μου....
    Όμως σήμερα, θεωρώ υποχρέωσή μου, να πω καλή επιτυχία και στα παιδιά, που δίνουν Πανελλαδικές και θέλουν να δουν τα όνειρά τους να πραγματοποιούνται. Ξέρω, ότι αγωνίζονται για ένα αμφίβολο αύριο. Πιστεύω όμως, ότι με την ορμή της νιότης τους θα μας αλλάξουν τη γκρίζα πραγματικότητα.
    Την Ελενίτσα μου και στην Αναστασούλα μου, που δίνει πανελλαδικές, αφιερώνω τις γατούλες, που τις αρέσουν πολύ.


8 σχόλια:

  1. Να τη χαίρεσαι, πάντα με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να χαίρεσαι τη Ελενίτσα σου και καλά αποτελέσματα!!
    Στην Αναστασία εύχομαι καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να χαιρεσαι την κορουλα σου!!!Ευχαριστουμε για τα ομορφα σχεδια...Η Kitty ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να χαιρεσαι το κοριτσακι σου,πολυχρονο και ευτυχισμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hello Nasia,
    Thank you so much for your visit, so made me happy. Thanks as well you love my embroidery, you too! you are such a talented lady, you have many beautiful works.compliments.
    Happy to know you, do you have Google translator, You know , I don't understand Rusian languanges.
    keep in touch!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχες γατούλες! Η Hello Kitty είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή