ΣΤΑΥΡΟΒΕΛΟΝΙΑ-CROSS STITCH-NASIA

Κυριακή 27 Μαΐου 2018

Αλλαγές και ενημερώσεις για τα προσωπικά μας δεδομένα.

Καλημέρα σας και καλά να περνάτε. 

   Μια αλλιώτικη διαδικτυακή συνάντηση σήμερα η οποία έχει σκοπό να ξεδιαλύνει τη θέση μου και την παρουσία του ιστολογίου μου γενικότερα. Είναι επιβεβλημένο να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα για όλους, όσοι με ακολουθούν και με διαβάζουν. 
    Λοιπόν πρώτα πρώτα έχετε και εσείς καταλάβει ότι αυτό το ιστολόγιο είναι αφιερωμένο αποκλειστικά στο κέντημα, τις τεχνικές του καθώς και στο πλέξιμο και κάθε είδους όμορφη χειροτεχνία. Παρουσιάζω, όχι μόνο τις δικές μου εργασίες αλλά και νέες τάσεις από όλο τον κόσμο και ό,τι μου αρέσει. Βήμα έχουν και οι φίλες μου και κάθε αναγνώστρια που αισθάνεται άνετα να παρουσιάσει τη δουλειά της χωρίς καμία απολαβή. Μάλιστα δεν εμπλέκομαι με διαφήμιση κλπ για να κρατήσω ένα καθαρά ερασιτεχνικό και προσωπικό χαρακτήρα.
  Ήδη, το ιστολόγιο "ταξιδεύει" στο διαδίκτυο εδώ και οκτώ χρόνια και  έχει αποκτήσει φανατικούς αναγνώστες και φίλους, που με τιμούν με τα σχόλιά τους προφορικά και γραπτά. Και εφόσον έχετε καταχωρίσει το ονοματεπώνυμό σας μέσω blogger ή στη λίστα αναγνωστών θα πρέπει να γνωρίζετε ότι:
   Σήμερα δυο μέρες μετά την εφαρμογή του νέου Ευρωπαϊκού Νόμου περί προσωπικών δεδομένων,  μπορείτε είτε να συνεχίσετε να με ακολουθείτε, είτε να διαγραφείτε από τη λίστα ακόλουθων, ή αναγνωστών εφόσον δεν συμφωνείτε με τη νομοθεσία. 
     Είναι τελικά σημαντικό να αναφέρω, ότι συνεχίζω ακάθεκτη και με πολλή αγάπη για το κέντημα, για τη δημιουργία, γιατί πιστεύω ότι μας βοηθά να "ψάξουμε" βαθιά μέσα μας και να ξεπεράσουμε τα όρια της καθημερινότητας δημιουργώντας.

               Πολλά φιλιά σε όλες/ους.

2 σχόλια:

  1. Να διαγραφω από σένα ;;; Ούτε κατά διάνοια ..... Καλή συνέχεια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ δεν τα καταλαβαίνω αυτά, πρόβλημα δεν είχα ποτέ..Το δικό σου συγκεκριμένα μπλοκ είναι από αυτά που συμπίπτουν με ότι μου αρέσει.Όποιος δεν μας θέλει να γυρίσει.."κανάλι"!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή