ΣΤΑΥΡΟΒΕΛΟΝΙΑ-CROSS STITCH-NASIA

Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Μια εθιστική πλέξη.

Καλημέρα σας και χρόνια πολλά.
   Η πρώτη ανάρτηση του 2014 σήμερα και έχω μια διαφορετική πρόταση. Χθες είχαμε μία ακόμη συνάντηση σπίτι μου με τα κεντήματά μας και τα πλεκτά, τα οποία έχουν μπει δυναμικά στην καθημερινότητά μου εξαιτίας του χειμώνα. 
    Πήρα λοιπόν ένα ωραίο και ζεστό νήμα με αποχρώσεις για να κάνω ένα απλό μπλουζάκι στην κόρη μου (οι γνώσεις μου στο πλεκτό είναι λιγοστές). Και τι να κάνω, που να ψάξω για πλέξη; Το κοριτσάκι μου έδωσε τη λύση και μου έδειξε μια σειρά από βίντεο στο youtube για να διαλέξω.
    Απλά τα πράγματα. Σε πέντε λεπτά την είχα μάθει και ξεκίνησα. Σας ανεβάζω το βίντεο μήπως και εμπνευστείτε. Και να θυμάστε, ότι όταν την εφαρμόζεις σε πιο χοντρό νήμα, γίνονται πιο μεγάλα τα κενά κάτι που είναι και ωραίο στο τελικό αποτέλεσμα. 

1 σχόλιο:

  1. Τώρα εγώ τι να πω;..έχω αρχίσει ένα πουλόβερ ιστορικό πλέον για μένα και σαν να το βλέπω λιγουλάκι ..μεγάλο..λες να χωράει ακόμη μία Αχτίδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή