ΣΤΑΥΡΟΒΕΛΟΝΙΑ-CROSS STITCH-NASIA

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Κάδρο, μαξιλάρια,  τραπεζομάντιλο
Το φθινόπωρο μπήκε για τα καλά και η ανανέωση του σπιτιού βρίσκεται σε πρώτη προτεραιότητα. Κάποιος, μπορεί να αναρωτηθεί "μέσα στην κρίση;". Γιατί όχι, μέσα στην κρίση. Πάντα η ενασχόληση με την χειροτεχνία αποτελούσε ένα είδος θεραπείας, ενώ η δημιουργία μας δίνει χαρά. Μέσα από αυτή βάζουμε την δική μας πινελιά στο χώρο που ζούμε και όχι μόνο. Μπορούμε να χαρίσουμε δώρα που θα γίνουν από τα χέρια μας, οικονομικά και το κυριότερο θα αντανακλούν την πρόθεσή μας, αφού έχουν γίνει με μεράκι και αγάπη.
Καλό χειμώνα με υγεία, ψυχική ηρεμία και δύναμη για να αντιμετωπίσουμε αυτά που έρχονται.

Σημείωση: τα σχέδια δεν υπάρχει δυνατότητα να αναρτηθούν ,γιατί οι εικόνες καταλαμβάνουν αρκετό αποθηκευτικό χώρο. Έτσι όποια ενδιαφέρεται, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου.








2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα! Εγώ ενδιαφέρομαι για τα παραπάνω σχέδια! Με ποιό τρόπο θα μπορούσα να τα έχω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα σας! Εγώ ενδιαφέρομαι για τα σχέδια αυτά καθώς επίσης και για το σχέδιο μιας καρδιάς με σοκολατάκια παλαιότερης ανάρτησής σας αν δεν σας κάνει κόπο. Σας ευχαριστώ πολύ! Αντιμετοπίζω ένα πρόβλημα με το λογαριασμό google γι αυτό σας δίνω το e-mail μου εδώ! pigouinaki1991@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή