ΣΤΑΥΡΟΒΕΛΟΝΙΑ-CROSS STITCH-NASIA

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2023

Καλή χρονιά!!!!

 Καλή χρονιά σε όλους/ες μας.

   Κάνοντας μια ανασκόπηση στην προηγούμενη χρονιά μπορώ να πω ότι τελικά ήταν πολύ πολύ δημιουργική σε πολλούς τομείς της ζωής μου. Τα βελόνια και τα βελονάκια πήρανε "φωτιά". Όμορφες στιγμές, δύσκολες και παράξενες καταγράφηκαν κατά το προηγούμενο 12μηνο. Καλοδεχούμενες όλες. Άφησαν το στίγμα τους και με βοήθησαν. Δεν θα γράψω περισσότερα.... Θα ανασύρω φωτογραφίες από το αρχείο και θα τις αφήσω εδώ για να τις απολαύσετε. Ένα είναι σίγουρο: έγιναν με πολλή αγάπη και.... τρέλα δημιουργική πάντα.

Ούτε μία ούτε δύο.... αλλά 43 κολοκύθες για το bazaar και όχι μόνο.





Αλλά και τα πλεκτά στολίδια είχανε την τιμητική τους.


Και new entry κουτιά μικρά μεγάλα για να αποθηκεύσει κάποιος πολύτιμε αναμνήσεις. Τα αγάπησα γιατί κατάφερα να δώσω προσωπικότητα  σε άχρωμα ξύλινα κουτιά. Τιπ: αν το προσπαθήσετε προσοχή στο υλικό και στην κατασκευή, γιατί αν δεν είναι καλοφτιαγμένα απλά θα υποφέρετε και θα απογοητευτείτε.



 

Τσάντες, τσάντες!!!! Τόλμησα να συνδυάσω υλικά από την τοπική αγορά και να βάλω τη φαντασία μου.



Ένα χουχουλιάρικο σετ κασκόλ και σκουφί για μια ζουζούνα που λατρεύω.

Και επειδή οι τεχνικές μου αρέσουν πολύ το προσπάθησα και κάτι κατάφερα νομίζω.


Γάμοι και βαφτίσεις είναι τα φόρτε μου!!! Δύσκολα project. Η πετσέτα με τις λεβάντες είχε 8 αποχρώσεις του μωβ.... Τι ιστορία και αυτή!!! Αν τολμήσετε ένα τέτοιο σχέδιο να έχετε υπομονή και χρόνο.


Και ένα birth annoucement παιχνιδιάρικο!!!


Ένα παιχνιδάκι για την κούνια φτιαγμένο με τρέλα!!! Το feedback ήταν αποθεωτικό και ευχαριστώ πολύ για αυτό.



Και πάμε στα μαξιλαράκια για τις βέρες και το βιβλίο ευχών. Εντάξει, ψέματα δεν θα πω. Το απόλαυσα αν και ήθελε φαντασία και πολλή υπομονή.









Μια συγκινητική χειρονομία. Σε δύο μαντήλια για μαμά και πεθερά μου ζητήθηκε να  γράψω με βελόνα και κλωστή την αγάπη. Εντάξει συγκινήθηκα!!!!


Άφησα τελευταίο ένα πολύ αγαπημένο έργο. Ένα σημειωματάριο γεμάτο αγάπη για μία φίλη που αποχώρησε από τη εργασία. Αποτύπωσα τα δύο πιο αγαπημένα της χόμπυ όπως μπορούσα καλύτερα. Σας ζάλισα αλλά θα το πω πάλι, το απόλαυσα.



Και για να είμαι σωστή θα πρέπει να πω, ότι άφησα κάποια έργα γιατί σεβάστηκα τις επιθυμίες των ανθρώπων που τα πήρανε. Θα ήταν ωραίο να τα παρουσιάσω όμως οκ αρκεστείτε σε αυτά προς το παρόν.

Τα φιλιά μου σε όλες και την αγάπη μου.

2 σχόλια:

  1. Πω πω έχω μείνει άφωνη !!!! Πόσα έργα, ποσή δουλειά και μάλιστα ωραία δουλειά !!!!!
    Είναι όλα εξαιρετικά και ανεκτίμητα, μπράβο, γεια στα χέρια σου !!!!!!
    Μία γνώμη μόνο που εγώ ακολουθώ και δεν παιδεύομαι.......όταν κεντάω λεβάντες, τις κεντάω με κλωστές ομπρέ (ξέρεις, αυτές που είναι απ το πιο σκούρο στο πιο ανοιχτό όλη η κλωστή) σε μωβ χρώμα και είναι πολύ βολικό.....
    Εύχομαι τον νέο χρόνο να έχεις την ίδια δύναμη για τόσα πανέμορφα έργα !!!!
    Σου στέλνω την εκτίμηση και την αγάπη μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Νάσια και καλή Χρονιά σου εύχομαι με υγεία, ευτυχία και πάντα δημιουργικότητα! Γεια στα χέρια σου, θαύμασα όλα τα έργα σου και απόλαυσα τις καινοτομίες σου! Οι σταυροβελονιές σου, υπέροχες πάνω σε αυτά τα χρηστικά αντικείμενα! Τους έδωσες άλλη αξία! Και τα μηνύματα της Τ. Ωστεν είναι τόσο αγαπημένα! Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή