ΣΤΑΥΡΟΒΕΛΟΝΙΑ-CROSS STITCH-NASIA

Δευτέρα 2 Μαΐου 2016

Ακόμη μια γιορτή πέρασε στην ιστορία.

Χριστός Ανέστη χρόνια πολλά!!!!
 Σας χαιρετώ και σας εύχομαι τα καλύτερα. 
    Από τη μια μεριά όλες αυτές τις μέρες ζήσαμε τις πιο κατανυκτικές στιγμές της θρησκείας μας και από την άλλη η Άνοιξη μας παίζει με τα γυρίσματα του καιρού. Και ενώ  το κρύο δεν έλεγε να φύγει το βράδυ της Ανάστασης η καρδιά μου ζεστάθηκε από μια αναπάντεχη συνάντηση. 

    Εν μέσω φιλιών και ενώ αντάλλασσα ευχές με τα παιδάκια μου και τον αντρούλη μου με πλησιάζει μια κυρία της ηλικίας μου και τότε ήταν σαν να σβήσανε όλα τριγύρω και να μεταφέρθηκα μαγικά πολλά χρόνια πριν.

 Μια παλιά συμμαθήτριά μου με αγκάλιασε και σε ένα λεπτό σβήσαμε το κενό τόσων χρόνων που είχαμε χαθεί.  Ήχησε στα αυτιά μου το επίμονο σχολικό κουδούνισμα, οι φωνές, τα γέλια μας τα πειράγματα αλλά και οι  δύσκολες στιγμές που σήμερα φαντάζουν τόσο απλές.....
     Και αυτή η στιγμή ήρθε να επιβεβαιώσει τη δύναμη των συναισθημάτων, των αναμνήσεων που "θάβονται" από την ισοπεδωτική καθημερινότητα, από ένα ατελείωτο αγώνα για το καλύτερο..... Και αρκούν μερικά δευτερόλεπτα για να φέρεις το χρόνο πίσω και ένα τεράστιο κύμα αναμνήσεων "σκάει" στην ψυχή σου, φιλτραρισμένο και απαλλαγμένο από καθετί άσχημο και ενοχλητικό.

    Ίσως σήμερα  περισσότερο από ποτέ αναζητούμε εκείνες τις μικρές ασήμαντες αφορμές που θα γεμίσουν την ψυχή μας με χαρά και θα μας ταρακουνήσουν. Και τελικά μέσα σε αυτά τα χρόνια που περνάμε τις Συμπληγάδες της κρίσης και αφού αναμετρηθήκαμε με τα στερεότυπα που εμείς οι ίδιοι δημιουργήσαμε, μάλλον ξεκινάμε να σπάμε αόρατα δεσμά. Αυτά που μας περιόριζαν στις σχέσεις μας και μας οδηγούσαν σε λάθος δρόμους: στον ασυγκράτητο καταναλωτισμό και στην δημιουργία ενός καθαρά υλιστικού πρότυπου.
   Και ναι για μένα μέσα από τα μάτια της φίλης μου είδα την ελπίδα και την ομορφιά της δικής μου ζωής.
Χρόνια πολλά!!!
Υστ.: κέντησα σε ένα κομμάτι ύφασμα τρία σχεδιάκια ανοιξιάτικα και σας τα παρουσιάζω αντί μιας πασχαλιάτικης κάρτας.

2 σχόλια:

  1. Χριστός Ανέστη Νάσια μου χρόνια πολλά με υγεία. Καλό μήνα γεμάτο με τα χρώματα και τα αρώματα του Μάη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφες που είναι αυτές οι συναντήσεις και μας γεμίζουν χαρά βέβαια !!!!
    Χρόνια πολλά και καλό μήνα !!!
    Τα καδράκια πανέμορφα !!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή