ΣΤΑΥΡΟΒΕΛΟΝΙΑ-CROSS STITCH-NASIA

Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Παίρνω ένα ποδήλατο και φεύγω για τ΄αδύνατο.....

Καλησπέρα κορίτσια.
    Το ξέρω εξαφανίστηκα για λίγο, όμως οι άλλες ασχολίες μου ήταν πολύ απαιτητικές και δούλεψα σε έντονους ρυθμούς. Ουσιαστικά δεν έχω ακόμη τελειώσει, αλλά ξεκλέβω χρόνο και ετοιμάζομαι για εξορμήσεις στη φύση, ρεαλιστικά αλλά και νοερά, η οποία σε προκαλεί καθημερινά ακόμη και με  τις σύντομες μπόρες.. Λίγο ο καιρός, λίγο η διάθεση, μου ήρθε μια επιθυμία για ποδηλατάδα. Και μιας και είμαι έτοιμη είπα να σας δελεάσω με αυτά τα σχέδια.από ποδήλατα  τα οποία αλίευσα από το διαδίκτυο και από το αρχείο μου..

Η κίνηση και τα χαρούμενα χρώματα με τράβηξαν αμέσως.

Τρία απλά σχέδια για να χρησιμοποιήσετε, όπως εσείς επιθυμείτε.



Και άφησα για το τέλος ένα υπέροχο sampler αρκετά νοσταλγικό.




Μιας  και για πολλούς το ποδήλατο αποτελεί κομμάτι της ζωής τους, αρκούν μερικές σταυροβελονιές για να το καμαρώνουν.

Φυσικά, να μην ξεχάσω τα χρόνια πολλά στους Γιώργηδες και τις Γεωργίες και ιδιαίτερα στον Γωργάκο μου τον γιόκα μου, που δίνει ζωή, και φως στην καθημερινότητά μου.

5 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά, να χαίρεσαι το γιόκα σου και πάντα με υγεία και χαρά !!!
    Τα σχέδια που μας έδωσες με το ποδήλατο απίθανα !!! Περιμένουμε και τα επόμενα γράμματα !!!!
    Να είσαι καλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα σχέδια με τα ποδηλατάκια τέλεια, δίνουν έμπνευση για πολλές δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Νάσια μου , να χαίρεσαι το γυιόκα σου , ποδήλατο ντεν ξέρω καρντιά μου αλλά στο παντελώς αδύνατο θέλω να πάω με το πρώτο ποδήλατο .
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά φ'ίλη μου και η τσάντα...υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά για τον γιό σου. Να τον χαίρεσαι.
    Όσο για το ποδήλατο μας άνοιξες την όρεξη για μια μικρή βόλτα με ποδήλατο να χαρούμε τις ανοιξιάτικες ημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή