ΣΤΑΥΡΟΒΕΛΟΝΙΑ-CROSS STITCH-NASIA

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Διαγωνισμός,δωράκια, ή αλλιώς Give Away

Καλημέρα σας.
   
    Εδώ και μέρες, γίνονται συσκέψεις εργασίας σε πυρετώδεις ρυθμούς, για να παρθούν σημαντικές αποφάσεις.... Τι θα κάνουμε για εσάς, που καθημερινώς και ανελλιπώς διαβάζετε το ιστολόγιό μου και με ανταμείβετε με σχόλια μηνύματα και εκπλήξεις, που με συγκινούν ιδιαίτερα,.   Για αυτό το λόγο η απόφαση βγήκε. Θα κληρωθούν τρία δώρα.

   1.   Για τις νοικοκυρές που θέλουν να ομορφύνουν την κουζίνα τους, μια πετσέτα κουζίνας χρώματος εκρού, με ειδική ύφανση για κέντημα και ένα σχέδιο, που ταιριάζει για να κεντηθεί και να την ομορφύνει (όπως η πετσέτα της φωτογραφίας).



  1. 2.   Για τις μαμάδες, που θέλουν να φτιάξουν τη προίκα του μωρού μια φάσα για κέντημα, που μπορεί να μπει πάνω σε σεντονάκι, καθώς και ένα παιχνιδιάρικο σχέδιο, που μπορεί να κεντηθεί πάνω.






   3.   Τέλος για αυτές, που λατρεύουν τις χάντρες, καμβάς και ένα σχέδιο για ένα μικρό κέντημα σε σχήμα ρόμβου, που μπορεί να γίνει με χάντρες ή και πέρλες.






Για να συμμετέχετε στο διαγωνισμό υπάρχουν τρεις προϋποθέσεις:
  • Να εγγραφείτε ως αναγνώστες, αν δεν είστε ήδη,  το ιστολόγιο. Ο τρόπος είναι πολύ εύκολος. Απλά πηγαίνετε στο δεξί μενού και πατάτε εκεί που γράφει γίνετε μέλος αυτού του ιστότοπου. Στη συνέχεια,   προσθέστε το email σας κάντε αποδοχή και έτσι θα λαμβάνετε ενημερώσεις.
  • Να απαντήσετε στο ερωτηματολόγιο, που βρίσκεται πιο κάτω.
  • Μην ξεχάσετε να γράψετε, ποιο δωράκι προτιμάτε, και το email σας για να σας τα στείλω.
      Παρακαλώ, όσες φίλες  ήδη έχουν συμπληρώσει το ερωτηματολόγιο και είναι αρκετές, να αφήσουν οπωσδήποτε το email τους όπως γράφω παραπάνω, για να μπορώ να τους στείλω το δώρο, που προτιμούν.

    Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει από σήμερα 5 Δεκέμβρη  μέχρι και Τετάρτη 19 για δύο εβδομάδες. Θα κληρωθούν τα τρία δώρα και  στις 20  του μηνός θα αναρτηθούν τα ονόματα των νικήτριών.   Με email θα πρέπει να  στείλουν τη διεύθυνσή τους, για να ταχυδρομηθούν τα δώρα. Για όλες τις υπόλοιπες κυρίες, που συμμετέχουν στο διαγωνισμό, θα στείλω με email το σχέδιο, που προτιμούν, έτσι ώστε να μην μείνει καμμία χωρίς δωράκι. 


12 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίος ο διαγωνισμός σου,οπώς και τα δωράκια σου.Αφου συμπληρωσα το ερωτηματολογιο σου και αν κερδισω θα ηθελα το σχεδιο με τις χάντρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και τα τρια δωρακια ειναι πολυ ωραια, θα ηθελα να συμμετεχω για το σχεδιο με τις χαντρες. φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πρώτο δωράκι με ικανοποιεί πολυ!!!!! Τα αλλα 2 θέλουν αρκετή δουλίτσα κ τώρα τελευταία το χεράκι μου δεν μου επιτρέπει πέρα πολλα! vrettou_e@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίος διαγωνισμός!Θα ήθελα την φάσα για την προίκα του μωρού.
    jennoulanew@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μόλις απάντησα στις ερωτήσεις και έρχομαι να δηλώσω συμμετοχή.Και τα τρία δωράκια πολύ όμορφα και καλοδεχούμενα.kat.dia1974@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα και τα τρια!Αν κληρωθώ,θα ήθελα το σχέδιο με τις χάντρες ή την φάσα για το παιδικό σεντονάκι.Ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ciao Nasia
    io non partecipo al concorso, ma ti volevo dire
    che è molto bello quello che fai.
    Tanti complimenti
    Elena

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ήρθα και εγώ. Μόλις απάντησα στις ερωτήσεις και δηλώνω και συμμετοχή στον διαγωνισμό σου. Εάν είμαι εγώ η τυχερή θα ήθελα το πρώτο δωράκι!
    evdokiakal@yahoo.gr
    Ευχαριστώ και καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λοιπόν επισοδειακό αυτό το σχόλιο που προσπαθώ να αφήσω! Μπήκα να σου πω πως σου χαρίζω ένα βραβειάκι και μπήκα στο τρυπάκι του διαγωνισμού οπότε συμπλήρωσα το ερωτηματολόγιο και μετά σου έγραψα σχόλιο, αλλά έριξα το ποντίκι απο λάθος οπότε δεν αποθηκεύτηκε και σου ξαναγράφω! Μου αρέσουν οι χάντρες οπότε αν κερδίσω θα ήθελα το τρίτο δωράκι σου....Μην ξεχαστείς ...πέρνα για το βραβειάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα και τα τρία δωράκια σου.Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ήρθα και εγώ. Απάντησα στις ερωτήσεις και δηλώνω και συμμετοχή στον διαγωνισμό σου. Εάν είμαι εγώ η τυχερή θα ήθελα το ΤΡΙΤΟ δωράκι
    Το mail μου tetaak@yahoo.gr
    Kαλές γιορτές και αν θες πέρνα και από εμένα έχω και εγώ διαγωνισμό για 20 Δεκεμβρίου.

    Read more: http://stavrovelonia-nasia.blogspot.com/2012/12/give-away.html#ixzz2F9jP20WS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλως σας βρηκα κανετε υπεροχη δουλεια!!!!
    Αν κερδισω θα ηθελα το παιδικο για την αδερφουλα μου που γενναει το Μαρτιο!!
    email eleni_parr@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή