ΣΤΑΥΡΟΒΕΛΟΝΙΑ-CROSS STITCH-NASIA

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Καλό μήνα, καλό καλοκαίρι!!!

  Σας εύχομαι καλό μήνα, έστω και μία μέρα μετά από το ξεκίνημά του. Σήμερα η διάθεση ανεβαίνει μιας και ο καιρός μας κάνει τη χάρη και γλυκαίνει. Δειλά δειλά, αρχίσαμε να βγαίνουμε στις βεράντες μας, στις αυλές μας, κάποιες ετοιμάζουν τα εξοχικά τους και σίγουρα όλες μας θέλουμε να βάλουμε μια διαφορετική πινελιά στο χώρο πιο χαρούμενη πιο καλοκαιρινή. Σας προτείνω μερικά εργόχειρα με θέματα της εποχής, που θα μας αλλάξουν τη διάθεση.....Για τα γραφικά επικοινωνήστε μαζί μου.






     

4 σχόλια:

  1. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΣΧΕΔΙΑ!!!!ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΑ!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑΝ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΑ!!!!
    ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ επίκαιρα!!! Μου άρεσε το καρέ με τα παγωτά... πολύ δροσερό... και η τσάντα με το καράβι.
    Καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι. Κι εμένα ο δίσκος με τα παγωτά μου άρεσε πολύ. Μπορείς να μας δώσεις τα σχέδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ήρθα κι εγώ να δω τι φτιάχνεις, μια και η σταυροβελονιά μου αρέσει πολύ... το χειμώνα... στον καναπέ... με χαλαρώνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή