ΣΤΑΥΡΟΒΕΛΟΝΙΑ-CROSS STITCH-NASIA

Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

All Star για μωρά!!!!

    Σήμερα, μια παιχνιδιάρικη διάθεση με έχει κατακλύσει. Ίσως είναι μηχανική αντίδραση σε όλα, όσα συμβαίνουν στον τόπο μας....... Βρήκα λοιπόν υπέροχα πλεκτά all star για μωράκια. Είναι πανεύκολα (οι οδηγίες είναι στα πορτογαλικά) και μπορείτε με τον μεταφραστή της google να βρείτε κάποια άκρη καθώς και με τις εικόνες. Σας παραθέτω και την πηγή, για να περιηγηθείτε και να δείτε και άλλα όμορφα πράγματα.
    Το blog, από όπου πήρα τις φωτογραφίες είναι josicroche.blogspot.com Πατήστε πάνω στη διεύθυνση, για να δείτε και άλλα ωραία πράγματα.





4 σχόλια:

  1. Τα είδα και εγώ και είναι στα υπόψη μου να τα φτιάξω για τον εγγονό μου!!Από Σεπτ΄ρμβριο όμως!!φιλάκια 1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα χαρώ να τα δω σε φωτογραφία. Είναι υπέροχα και τα έχω και εγώ συμπεριλάβει στα νέα μου σχέδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ μάλλον θα τα φτιάξω σύντομα.
    Μπράβο που με σκέφτεσαι!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι απολύτως σίγουρη, ότι θα τα φτιάξεις μιας και βλέπω, ότι είσαι χρυσοχέρα. Θα χαρώ να τα δω!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή